fit for fight

I eftermiddag har jag varit riktigt duktig faktiskt,
gjort de första 30 frågorna på svenskan (Y)
Tränat nästan en och en halv timme med pappa  (Y)
Handlat mat till mitt nya nyttiga liv (Y)
Här är någon som är ute i sista minuten och vill bli fit för studenten.
Det ska gå, nöööööjd.


Nu ska vi snart äta tacos, love it.
Sen ska jag plugga lite mer svenska,
kanske skriva ped, eller plugga fysik
eller så kanske jag lägger mig framför en film.
inte ens plugg tynger ner mig särskilt mycket
jag måste säga det samma som Mrssaja
I love my life


Kommentarer
Postat av: sajabaja

Du kan inte älska ditt liv idag för det är JAG som älskar livet idag. Du får göra det imorgon. Busted :D

2009-05-11 @ 22:20:38
URL: http://mrssaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0