oa oare vi är Hts:are

Inga höga förväntningar är alltid bäst.

Efter träningen igår stack jag på dirr till VInslöv, höll på att frysa tårna av mig innan jag kom fram, Jag var rätt opepp och inte sugen, men oj vilken bra kväll det blev. Förfesten var trevlig, med trevligt folk.  Jag drack faktiskt mina öl och gillade dem, eller ja inte Lille Mats men dem andra. Det var en glad fylla och en bra kväll, inte ens de arga tjugo minuterna vi inte fick komma in förstörde kvällen. Men den stunden var jag arg, och allra mest kissinödig.  Tillsist hjälpte skarpis och viktor oss att planka in. Tre riktigt roliga timmar på Qbar, jag var nöjd. Väldigt nöjd. Vi dansade, träffade folk man inte ser så ofta längre och folk/ favoriter man ser varje dag =T3b:are<3.Dessutom var ju favoritflickorna med!  Ser redan fram emot nästa studenfest den 1 april.

Dock var det inte riktigt lika kul att börja skolan kvart över 8 imorse, men dagen har varit lugn och nu ska jag inte till skolan förrän om typ tio dagar. Naaaaaaajs. Nu ska jag snart följa bror med packning till bussen, sen ska jag vila lite innan jag ska packa klart. Sängen tidigt ikväll och halkan imorgonbitti. Sen bär det av.

Måste bara säga att folk i T3b, ni är de bästa
denna våren kommer bli amazing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0