hej vår!

Ännu en otroligt solig dag så vi bestämde oss för att inviga våren efter skolan idag. Glass på bänkarna i solen är  vår nya vårtradition, eller får bli kanske. Ungeför samma tid förra året satt vi på samma plats och njöt av de första vårdagarna med varsin glass. Mums på vår.

Körde ännu en dubbellektion idag och nu är jag klar med alla stegen, 90-väg och motorväg var de sista. Det gick fort. Nöjd. Nu sitter jag en kvart i soffan för att ladda om, sen ska jag göra mig i ordning, iaf det mesta och sen träna mina barn. Tur det är den 'oaktiva träningen' idag, så jag kan göra mig klar innan. Efter blir det ev förfest i Vinslöv och sen blir det studenfest på Qbar. Börjar bli lite peppad så det blir nog bra. Ska bli trevligt att träffa folk iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0