Gymnastik

Jag är galet slut, men rätt nöjd med. Som tidigare nämnt, träning för första gången på två månader idag. Körde ungefär samma saker som innan uppehållet så jag är nöjd. Det enda jag har tappat är mina muskler och efter dagens styrkepass lär det kännas rejält imorgon. Men jag gillar träningsvärk. Förresten har jag saknat Lindus med, träffar ju aldrig henne om jag inte tränar.

Nu ska jag samla mina krafter för att hoppa i duschen, sen ska ja bege mig till simon. Ska försöka skynda mig så det inte blir så sent men jag är verkligen helt slut i hela kroppen så allt går rätt segt.  Förresten gick jag fordonslektionen innan idag, känns som en del att hålla reda på men det ska nog fixa sig. Imorgon är det bara skola mellan halv elva och tjugo i två. Väldigt lagom dag. Efter det blir det firande av fröken kuylenstierna som nu äntligen också är 18.

Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0