Bother och sen nedåt.

helgen har varit lugn, körde till ikea och tillbaka i lördags. gjorde min första omkörning ever. Nöjd. köpte även två fina lampor som heter knubbig-. två krukor med växter i som 'är fikusar, och ett paraply. Dessutom köpte jag, dock inte på Ikea Ett par skeeetafina skor som jag skulle ha på balen. Exakt samma färg som på klänningen. Meeeen, jag måste lämna tillbaka dem.För de är för höga. KLänningen blir för kort. Damn. Igårkväll såg jag melodifestivalen och sen film med ma and pa, simon kom när han var färdigfestad. Idag har jag inte gjort mycket vettigt, ätit mumsig tacos och sett "män som hatar kvinnor" med mamma<3. Den var bra,

Nu försöker jag skriva en jeklans självutvärdering. Det går INTE bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0