"ååh vad det hade varit roligt att bara vara lite utvecklingsstörd"

idag har faktiskt varit en toppendag,
jag fick sova länge
sen lunchade jag med anna på asian corner
efter det jobbade jag, jag trivs med kassafolket
och garvar åt de härlig typerna i fikarummet
anna, jk, karp och jimmie mötte mig när jag slutade
godis och läsk, sen hem till mig för en jäkla massa tacos
lis lind och majsanbajsan kom också
en supermysigkväll, jag skrattade så tårarna rann större delen av den
det är dessa kvällar och dessa människor jag kommer sakna i höst 
när alla försvinner och inget kommer vara som vanligt
när jag säger goodbye till hässleholm
 några av dem lär snarare säga bye  innan jag gör det
jimmie rycker in på söndag, kinning flyttar snart.


nu måste jag verkligen sova, frukten halv 8 imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emma;*

Var ska du åka??:(

2009-08-18 @ 18:14:24
URL: http://tiiepems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0