this is my life, and it's now or never

hej bebz
om två timmar tar mitt internet slut
så då blir det packning och ikväll flyttning till vårt nya säsongsboende
ska bli skönt att kunna packa upp ordentligt och sådär
det som är lite tråkigt är att vi flyttar ifrån alla sthlmarna
blir svårt att bara springa tvärs över gatan för att umgås nu
dock får vi säkert några trevliga grannar ovanför oss på det nya stället.

så vad har annars hänt sen sist
fredagens tacokväll var trevlig,
god mat, god dricka 
många intressanta disskussioner
sen utgång scottys and funky

igår var jag hos doktorn (Y)
slapp kryckorna, fick foten omtejpad
sen var vi uppe på Krazy Kanguruh och provjobbade lite
ägaren är mario´matt 2 Vm-guld och typ tio världscupsegrar
lite ball fäääktiskt, hans fru andrea är vår boss och f.d gogo-dancer
så även om jobbet i garderoben inte var jättehändelserikt igår
så tror jag det kommer bli great
igår fick vi dricka öl på jobbet, se gogo-dancers haha, och jäkligt många skratt åt för fulla 40åringar
dääär var ös helt enkelt.

på vägen hem mötte vi upp boysen och fick lite följe på vägen
igår var det ju krampusdagen men vi mötte inte en enda läskig tack och lov
väl hemma däckade vi stenhårt.

så nu när vi flyttar blir det inget internet,
ska försöka uppdatera lite då och då från ett internetcafe
så vi hörs förhoppningsvis snart lovers.
ska lägga upp lite bilder sen om jag orkar..

jag avslutar med:
ich + ich
tysk favolåt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0