vackert

Idag har hänt tre prettyyyy coola grejer.

1. jag har sett den vackraste syn som finns, jag blev helt ställd och det går inte att beskriva med ord, bilder eller något annat.  Vi var iaf uppe på en topp, högre upp än jag varit förut när jag varit i alperna. Ovanför molnen, solen sken och det snöade glitter. Överallt runt omkring oss var det snö, snö och snö. Berg, berg och berg och himmel himmel himmel och det var så hiiiimla vackert, jag visste inte vart jag skulle bli av eller vart jag skulle kolla eller någonting.



2. Jag har invigt min nya snowboard och åkt mina första åk i St. anton


3. jag har pratat med mario matt, tio världscupsegrar och två Vm-guld i slalom,
dessutom ägare till Krazy Kanguruh. HÖHÖ


Ja, så vad har mer hänt sen sist,

i fredags blev det lite afterski både på KK och moozerwirt
sen lite middag i villa villekulla
efter det idol hos ludde och sara och co.
kortspel och sen utgång.

Igår var en ganska slapp dag,
vi gick upp och hälsade på våra nya grannar lite
trevliga skåningar minsann
sen gick grabbarna förbi
så jag bestämde mig för att hänga med dem ut
jag gillar det gänget a LOT!
K:et var kvällens grej och massa fulla tyskar
jag festade nyktert eftersom det var veckans fjärde utgång

imorse var det upp tidigt, upp i liften och ÅH vilken härlig känsla att äntligen äntligen få åka
det gick faktiskt bättre än väntat även om det blev några vurpor
dock var jag riktigt irriterade ett tag på min fot.
DEN ÄR DUM
meeeen skit i den

Denna veckan blire åkning och lite jobb på KK
på lördag börjar allvaret med Jobb på haus sauzer.

nu har vi här i mer än tre veckor,
tiden bara rinner iväg
"tiden går fort när man har roligt"
och säsongen kommer bara flyga iväg
men jag ska njuta av varje jävla sekund!

st. anton ♥

avslutar med en bild på två söta kängurur
och en främmande man.


Kommentarer
Postat av: Annnaa

SAKNAR DEJJE!

det där översta verkar ASVACKERT! kängru-dräkterna är också asvackra!! Pussss

2009-12-15 @ 21:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0