söndag

idag har jag mest legat ut i solen, lyssnat på bra musik och försökt skriva tal.  Det har inte gått så väldans bra. Nu har jag iaf fått ihop fyra och en halv minut, men vet egentligen inte om de har med ämnet engagemang och påverkan att göra. Min infallsvinkel är stress. OCh engagerad kan jag vara iallafall eftersom jag är stressad så jag vet inte vad. Jäkla skola.

Har relaxat lite genom en powerwalk med lilla mor. Nyttigt och vettigt.

Konformationen igår var bra, mysigt släktkalas efteråt och vid halv tolv var jag helt slut och somnade i soffan. Lillebror gillade sin present som tur var, armbandet är riktigt snyggt på honom!


Nu ska jag lära mig talet någorlunda utantill, hur mycket jag än pluggar kommer jag ändå bli nervös och läsa innan till imorgon så spela roll egentligen. Men man kan ju känna sig lite duktig iallafall. Gnite


oh give me, give me fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0