sommarjobb

jag har inte kunnat köra en endaste gång idag för här har inte varit någon bil. Lite trist fäääktiskt.

Nu funderar jag på sommarjobb. Detta är andra året jag lovar mig själv att INTE sälja jordgubbar. Men vafasen jag måste måste måste ha ett jobb. + att de kanske är lättare att få ledigt till hultan om jag jobbar där. Hm, som sagt jag funderar. Över 90 spänn i timmen för att bara sitta där är ju rätt bra. Maxi har inte ens börjat kolla på sina ansökningar än. Bajs på detta. Bajs på pengar. JAG måste ju till hultsfred!

Förra året jobbade jag fyra veckor med jordgubbarna, gör jag det i år igen blir jag ledig lagom till hultsfred. Det är naaaaajs.Har jag räknat ut. Yes det blir väl jag och 93orna i jordgubbsståndet i år (Y). Fan jag hade ju lovat att inte göra det. blööööööööööööööööööööööö Nu pratar jag med mig själv. Bäst jag avslutar detta inlägg NU.

Kommentarer
Postat av: kyrre

HA HA, 'jag vet att jag sa att jag inte skulle jobba med jordgubbarna igen. men det här är fan sista gången, aaaldrig igen!'. - jag är road.

2009-04-15 @ 17:17:27
URL: http://kuylenstierna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0