You´re the one I want

Idag tänkte jag plugga direkt efter skolan, men som vanligt blev det inte så. Jag gick en sväng i stan stället, köpte ett par öronhängen och en halsduk, en jättemysig halsduk. Sen när jag kom hem åt jag och sov en sväng innan jag skulle till Vänhem för att ta spruta, När jag kom hem, skulle jag ju plugga meeen råkade göra annat igen. Ajajaj. Jag hittade lite grejer i källaren som jag hade glömt att jag stoppade ner där när jag gjorde om rummet + lite fina väskor och sjalar mamma aldrig använder längre. Inte alls fel skulle jag vilja säga.

Nu ska jag ut och gå i höstvädret. Destination Anna och grease. Fasen vad längesen det var jag såg den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0