Perfektfredag

Igår vart typ den perfekta fredagen, först fick vi plåga ettorna i två timmar. Yey. Sen mötte jag sebbe och fick se mitt älskade billie the vision. Efter det blev det klassfest med världens underbaraste klass. Perfekt,

Idag har jag bara sovit, sen vid halv två stack jag ner till stan för att köpa fika som jag tog med mig upp till Malin, två fikor, fixade nagel, två koppar te och massa prat blev det. Mysmys. Det var tänkt att jag skulle ta det lugnt ikväll, men sen bjöd jocke på fest å tjaa, lite fest är ju aldrig fel så nu blir det attarp med linney ikväll. Höhö, men innan ska jag äta hemma med mamma och pappa för det har jag lovat dem. Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0