Lingvallen SF

Efter en helg på lingvallen är man vanligt vis galet trött och har galet mycket träningsvärk. Det gäller även för ledare. Jag har bara tränat lite pågrundav mina barn, men trots detta är träningsvärken inte nådig. Mycket av det beror nog på att jag passat och lyft dem RÄTT mycket.
I Fredags blev det iaf lite träning eftersom bara vi äldsta var där, efteråt blev det Pasta salad´á la Ida, äppelkaka, charader och ngn lek där man skulle avslöja saker om sig själv. Mycket underhållande vill jag lova. Sent i säng, upp tidigt dagen efter ta emot barn, få dem till rätt rum, Tränatränaträna hela dagen lång. På kvällen fick tjejerna se film, och vi ledare hade möte. Bra initiativ av Malin och Annika eftersom många problem löstes. Min grupp och en annan grupp ska nu slås ihop så det blir en stor tvälingsgrupp där all tjejer kan tävla på sin nivå och vi ledare får vara med på olika nivåer. No fights! Efter det lyckades vi få våra tjejer i säng i vettig tid. Duktiga flickor! Jag och tessan däckade halv tolv. Helt döda. Lika döda i morse, mer träning och sen buss hem vid tre. När jag kom hem somnade jag direkt, gick upp för att äta och plugga historia. Är dock för trött för att koncentrera mig och fastnade här. Jag är totally körd på onsdag. Pappa fixade iallafall glass till mig som jag suttit här och mumsat på. höhöö. Skola hela dagen imorgon, sen träning igen.
p.s malin försökte psykologa mig till att klara min jävla flickisflickis eftersom det sitter i huvudet. På torsdag får vi se om hon lyckades.

















Bilden efter består av ett fett gapskratt, såå tja. Jag tror inte terapin hjälpte så mycket.
Malin är inget direkt psykolog, och jag är förhoppningsvis inget psykfall.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0