Höst?

Jag hade rätt, lektionen med lasse var helt onödig, men det gjorde inte så mycket för i väntan på träningen blev det en lång mysig fika med Saja! <3 Milkshake på Cafehörnan, det va lääänge sen. Väldigt trevligt var det iallafall och vi fick prata av oss lite. I slutet kom maja inom en sväng med. Spagatflickorna var duktiga idag, som vanligt. Nu är jag hemma, ska inte göra något jobbigt innan de är dags att sova. Bara sitta här, tråka vid msn och ett bdb som inte funkar.
Efter vår viktiga tävling i göteborg har jag bestämt mig för att rena kroppen. Ingen mat på tio dagar, bara vatten grönt te och fruktjuice.  Hehe good luck till matvraket elin. Vi får la se om det blir av. Imorgon har jag sovmorgon, yeeeey!
 
Fasen nu är det höst, det var mörkt när jag cykla hem från träningen.

Kommentarer
Postat av: saja

elin turken skrev! HAHAHAHA

2008-09-08 @ 23:10:00
URL: http://mrssaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0