heja olga

Hejsvej på dej. Fint rim. Min kära moster är här och hälsar på lite. Det är rätt mysigt måste jag säga. Denna dagen har varit lång men bra, höll på att somna på historian idag, trots vår feta matsäck. Men Frans och Sara underhåller som vanligt. Det är bra. På formen idag gjorde frans ett fint litet konstverk till mig, jag böjde till det lite och det blev en fiiin klämma som jag fortfarande har i håret. Efter historian cyklade jag snabbt som vinden till träningen med vågen. De nya tjejerna har verkligen kommit bra in i gruppen och det är en riktigt härlig grupp. Synd att jag kanske ska sluta med den till våren, men jag känner att jag vill ha lite fritid förutom skolan och gymnastiken. Vi får se hur jag känner efter denna terminen.

Idol ikväll alltså. Heeja olga! "på svenska då,i dinas möjka yogon. spanska då? ae jag är lite förkyld" haha jag gapskrattade rakt ut. De va det fulaste, igår var det bästa. "jag blir full på min coca-cola!".



Pedro är tankeläsare, eller stalker?


Kommentarer
Postat av: maja

HAN ÄR MIN POJKVÄN. typ..

2008-09-17 @ 23:02:57
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha, Olga. hon är det roligaste jag vet tror jag. / Muhr

2008-09-18 @ 10:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0