fredag 12

Fredag förmiddag, matte och fysik.  Louise förgyllde båda lektionerna, den första genom att lära mig lite av matten, och den andra genom att smsa med mig hela lektionen eftersom vi inte är i samma grupp. Fastän allt smsande så blev det en hel del fysik gjort, tack sharpis för  att jag fick skriva av dig. Nöjd. (jag åt precis upp ditt godis)
Eftermiddagen var rätt chill med Design och Arkitektur, sen Wokhouse en sväng med Sara, träffade timmy, david (som man inte sett på hundra år) och macce. Sen gick vi och åt på Casablanca. Sickena tjockisar vi är, men jag gillar det.
Nu ska jag vila lite, ikväll blir det mat och mys med favvoflickorna@sarling.

Och ja, tjejen kan fråga om baldejt. Funkar hur bra som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0