´8 september

Yey, engelskan var inställd idag vilket ger mig en paus i min annars fullspäckade måndag. Tillbaka till skolan kvart i fyra för att ha ped, känner jag Lasse rätt kommer det vara rätt olönt men jaja. Vi ska bara ha det varannan vecka i framtiden så jag får väl ståut idag. Vid sex är det träning med spagat. Alltid kul, sen ska jag  hem och sova. Jag är fan trött hela tiden, det är galet. Tänkte plugga lte nu så jag slipper det sen ikväll. Eller så kanske jag sover en stund. Hö hö, hade varit skönare.Imorgon åker annapanna till USA i tio dagar, jag kommer sakna den tönten<3

Förresten fyller Elinpelin 18 idag. Grattis!


Kommentarer
Postat av: elinpelin

TACK SÖTEELIN! :D <3

2008-09-08 @ 16:47:33
Postat av: Anzi

ja kommer sakna dej me :)

2008-09-08 @ 21:56:53
Postat av: Anzi

ja kommer sakna dej me :) häääääääää <3

2008-09-08 @ 21:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0