25 september

Just nu vill jag dö på allt som har med gymnastik att göra.  Träningarna går kass, och inte ens grejer som jag egentligen kan funkar. Dessutom mådde jag dåligt idag och tänkte skippa träningen, meen jag gick dit för jag vet att det är viktiga träningar inför RM. Då ska mange såklart köra värsta styrkepasset i början av träningen så armarna är helt döda när man väl ska börja köra på tumblingen. Verkligen skitbra planerat (Y).  Lyckat att ha en svacka precis innan Rm, synd man inte kan planera dem. Då hade jag varit som bäst nu, och planerat in svackan efter tävlingen, om man nu måste ha en.
Såå, som tröst efter träningen har jag tagit en jättelång dusch, gjort en hårinpackning och målat mina naglar. Ikväll blir det tidigt i säng och imorgon har jag bara två lektioner, slutar klockan 11. Sen blir det shopping, nu när alla mina löner kommit. Nöööjd.

Kommentarer
Postat av: MAJA

sluta upp med sådana tramserier!

du är skitbra om du bara vill.

och om du inte vill tillräckligt mycket så vill jag

att du vill så att du klarar de för att jag vill att du vill.

heeeeeee

2008-09-25 @ 22:31:23
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/
Postat av: maja

SLUTA UPP MED SÅNA TRAMSERIER!!!

DU ÄR SKITBRA OM DU BARA VILL

2008-09-25 @ 22:31:40
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/
Postat av: maja

DU ÄR BRA

TRAMSBYTTA

2008-09-25 @ 22:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0