UKM

Fikade med Alice idag, sockerbulle och två koppar te, Det är förövrigt det enda jag har ätit på hela dagen och jag är inte ens hungrig. Inte likt mig. Fick prata av oss lite och jag fick leka lite med hennes finafina kamera. Jag vill med ha en. 
Vid två mötte vi Therese för vi ville gå och se UKM, ung kultur möts. När vi kom dit  fick vi veta att själva konserten inte skulle börja förrän tre utan man skulle kolla på bilder först. Toves bilder hon gör i Paint är helt otroliga, Sjukt duktig. Där var många duktiga fotografer, björn bl.a. som även var med och 
sjöng, han var jätteduktig. Jag ska lägga upp bilder på allt sen när Alice skickat dem. The Kalejdoscopes var bra som alltid, de har ändrat stil sen sist jag lyssnade på dem men detta passade dem minst lika bra. Förövrigt måste jag skryta om att jag fångade trumpinnarna som trummisen i ett band-jag-inte-vet-vad-det-heter kastade ut. Eller ja, fångade och fångade. Han kastade snarare dem rakt i huvudet på mig. Hehe, Viktor fick den ena sen bara för han va så duktig.
Tack för sällskapet flickor, nu ska jag chilla i soffan en sväng och leta upp något roligt till kvällen.

Pussciao:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0