Spagat

sovmorgon idag helt underbart. Ändå är jag sjukt trött och borde sova nu. Fika med Robin och Maja idag, sen träning med småflickorna. De har blivit så duktiga att jag inte vet riktigt vart jag ska blir av, Jag är sjukt stolt över dem. Två av dem körde rondatflickis idag, bra dessutom och flera stycken ställde sina handvolter. Yeey, mina flickor är bäst! På tal om någit helt annat så är jag sjukt trött på de här jävla vädret, höll på att blåsa bort när jag cyklade hem och just nu vill jag verkligen ha vår och sol. Eller en resa ngonstans kanske? Hade inte heller varit fel. Dessutom är alla sjuka just nu, och jag vet inte om jag ska hoppas på att bli drabbad eller om jag vill slippa det. Att vara hemma ett par dagar hade varit sjukt skönt.

Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa lite Arn, boken ska vara utläst till på tisdag och jag har kommit 20 sidor, har dessutom matteprov på måndag så lycka till till mig!

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0