sleeeping time

Saw 4 med mäckie idag, den va lika sjuk som väntat men bra. Blev lite varma mackor och te  + massa fula filmer på Youtube med, trevligt minsann. Skolan idag, en del skratt som vanligt, Gunnar underhöll med stregeeet, sara med "hänga grisen" och jonas i bussen på väg till tyringe. Av någon anledning så pratade vi om Kyrkans Ungdoms Kör, eller rättare sagt hur kul det var att det förkortas KUK. då säger jonas plötsligt " När jag va liten var jag en kuk" det är bara jonas som kan kläcka ur sig en sån sak och roligt var det. Han skulle ju säga att han varit medlem i KUK när han var liten, fast det tror jag inte han var men ändå. Okej, man kanske måste ha varit med för att inse det roliga menmen,..

Pratade i skolan idag om att det snart är dags att beställa resa till sommaren med tjejerna,  najsnajsnajs.
Blir eventuellt en sväng till Irland i vår också. Hade inte varit helt fel alltså^^, om man nu har pengar då.
Nu ska jag nanna!
 
PUSS : * <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0