Rondat flickis salto

Det var nog jävligt tur att jag tränade alla de där tre timmarna idag, så det jämnar ut sig med allt jag har ätit efter träningen. Var sjukt hungig när jag kom hem, så mamma och pappa  bestämde sig för att vi skulle beställa hem pizza. Så ja, hång som jag är krängde jag en hel pizza och nu två timmar senare sitter jag här och kränger Glass med banan och chokladsås. Inte konstigt min lillebror har kallat mig tjock fem gånger redan idag. Meen, som sagt. Jag har ju faktiskt tränat i tre timmar så det borde ju jämna ut sig lite iallafall.  Nu sitter jag och kollar wallander, får bli min avslutning på lovet. Imorn är det back in buisness, tur jag har min klass annars hade det känns förjävligt att börja skolan igen men nu känns det ändå helt okej.

Körde rondat flickis salto idag på träningen, med pass men ändå. Känns att det börjar gå lite framåt nu. Fast jag fick sinne på Tex när han försöker tvinga mig att köra själv. Han kanske inte vet att jag har ramlat på nacken två gånger och är rädd för de jävla bakåtvarven, men det är jag och när han tvingar mig köra själv får jag panik. Tur malin är där och räddar mig.

Och påtal om Malin ska jag till henne imorgon för hon ska fixa mina naglar, jippie! Mina egna är fula som stryk, egentligen är det för att dem blir förstörda av att man bygger på sina naglar men nu ska jag göra det igen iaf och förstöra mina egna lite till.

Nu ska jag se resten av Wallander, sen hoppa i duschen och sen i säng.

Pussciao :*

Kommentarer
Postat av: Linda Ingarud sötnos Denckert

Fu var fett grym på Träningen idag Elin :) Och Idag med alltså idag idag om du fattar :P

2008-02-26 @ 22:57:23
URL: http://liindadenckert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0