Lockigt eller rakt,

Nu är jag färdigstädad och ha fastnat här igen, jag tror jag är beroende av datorn, lite för beroende kanske?  Fick en lott av pappa idag när han kom hem, synd där inte var någon vinst. Lite pengar hade inte varit fel, särskilt när mobilräkningen kom idag och den Alltid är mycket högre än vad man tror,. Tur  att jag får lönen sedan inventeringen på måndag, som tur var, var den också större än väntat. Ska försöka spara större delen av den tills Tjeckienresan hade jag tänkt. Men jag och spara går inte riktigt ihop om jag ska vara helt ärlig.
 När linn var här igår lånade hon min plattång, den låg fortfarande framme idag och den låg där och lockade på mig så jag va bara tvungen att platta mitt hår. Jag har inte plattat det på över ett år utan kört på lockarna jämt. Det blir en jävla skillnad iallafall.
image12




Båda bilderna är gamla, sen förra sommaren tror jag. Den  lockiga är nog nästan ett år gammal till och med.

Kommentarer
Postat av: Sanne

du ser äldre ut i lockarna men jag tycker båda är jättefint :)

2008-02-21 @ 23:35:41
Postat av: elin

sanne: haha, betydligt lättare med lockarna med. Tack så mycket:)

2008-02-22 @ 02:43:00
Postat av: Josse

Jag tycker du passar bäst i rakt! Sexigt och mer vuxet
;)

2008-02-22 @ 13:42:26
Postat av: Nejliika

Josse: Okej, jag kanske ska börja variera mig lite då:)sexig och vuxen är ju inte helt fel att se ut.

2008-02-22 @ 17:20:47
Postat av: maja

ja jag röstar på kröll

2008-02-22 @ 18:13:32
URL: http://alkoholicparty.blogg.se
Postat av: maja

oj. jag skrev tre rader till. (för att då drar du till dig blickarna om du någon helg plattar de) skulle de stå

2008-02-22 @ 18:14:23
URL: http://alkoholicparty.blogg.se
Postat av: nejliika

maja: jag röstar nog med på krullet faktiskt. mm precis, denna helgen är platt haha

2008-02-22 @ 19:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0