Life is like a box of chocolate

You never knows what you gonna get


Festen igår var trevlig, där var inte så mycket folk man kände men tillräckligt mycket för att det skulle bli trevligt och dans var det massor av. Jag dansade nästan hela kvällen, helt underbart. Jag kan få sådana danssug, helt sjukt jag bara måsta dansa. Så det var skönt att få dansa av sig lite igår. Vi drog hem rätt tidigt, lite för tidigt enligt mig men mina vänner ville hem så det var bara att sätta sig i bilen.

Imorse vaknade jag sådär lite lagom vid halv tolv, kände mig ovanligt snäll så jag gjorde frukost till mig och brorsan som fortfarande låg och sov. Smoothie och rostade mackor, mumma! Blev Forrest Gump till frukosten, även om Oliver hade sett den igår. Han fick stå ut, vilket han inte gjorde särskilt länge för han gick bort till Viktor och nu sitter jag här all alone, men det gör inget. Jag har Forrest som sällskap. Det jag gillar mest med lovet är faktiskt mornarna, man kan sova länge, gå upp utan att stressa och sen sitta och äta frukost framför tv.n och bara mysa.
Nu ska jag se klart filmen, sen kommer linnplinn någon gång under dagen och ikväll kanske kingan?

Ha en underbar dag, pussciao:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0