Iwannabeforeveryoung

klassisfestis hos anis igår, var fettskoj. T2B( )ättre klass finns inte, va iofs bara halva klassen vilket var lite synd men kommer ju badhusfesten sen där vi får ta igen den saken^^, Hade inga större förhoppningar på björket igår men jag hade faktiskt riktigtriktigt kul, dansade som en galning precis som det ska vara. Efter björket gick jag anna och macke hem till anna där jag råkade somna i kökssoffan när vi käkade nattamat., Jag va skittrött och de andra två galningarna va pigga så jag gick upp och la mig i annas säng istället och somnade på två röda. Är lagom pigg idag, hoppade träningen och snart blir det hockey. HHK- Tyringe, spännandespännande. sen ska jag pluggeliplugga och göra hemmalagad pizza med mamsen, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0