I don´t know if you know me

3 veckor och 1 dag tills påsklovet, då blir det tjeckien med alice. Jag längtar redan, skolan tar död på mig. Matten tar död på mig. Fysiken tar död på mig, den är nästan värst, för nu har Macce och jonas övergett mig där. Tur Ana är kvar, annars hade jag verkligen dött. Hade bara två lektioner idag, man tackar för det. Kollade in treornas projektmässa. Är glad att vi redan har bestämt vad vi ska göra så man slipper ha ångest för det. Ska göra typ fem tal  matte till sen ska jag sova, är sjukt trött. Förövrigt får det gärna sluta blåsa nu. Cyklade hem från träningen i motvind, jag stod typ still ibland. Sjukt. Jag vill ha sol och värme.


Sen va det nog inget mer jag ville berätta för er idag så Sussa sött.

Pussciao :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0