ge mig sol, vår och lite pigghet

klockan är 00.10 vilket betyder att det är lovets sista dag.Känns sjukt trist men får trösta mig med att det faktiskt bara är fyra veckor tills nästa lov.
  Anna och elinpelin stack precis hem, Vi har myst med räkor och melodifestivalen ikväll, najsigt värre! Ska försöka sova någorlunda tidigt idag, har mått rätt kasst hela dagen och måste vara pigg till träningen imorgon. Jag blir bara så rastlös att jag inte kan sova fast jag är skittrött. Jag hade verkligen behövt något nytt just nu, lite förändringar eller något. Kanske inte just nu NU, men i allmänhet.
Ska nog sova nu snart iaf, får väl nörda mig lite på msn först.
Det får nog bli lite lasse som sällskap och godnattvisor sen. Han får mig alltid att må bra.

Godnatt, Pussciao:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0