februari 28

Dagen idag.

* Fotografisk bild- börjat framkalla bilderna, en del riktigt fina.
*Engelska, inte mycket gjort.
*Kemi, inget gjort
*Form och design- tryckte på ett av mina kapitelomslag, kladdade utanför, lyckades få bort det, fick istället svarta prickar på heela min vita tröja. Satt kvar en och enhalv timme med sara.
* Städade ishallens två cafeterior- sjukt jobbigt. Tur mamma kom och höll mig sällskap sista stunden annars hade jag dött.
* Körde för att kolla när Team 94 bowlade, alice var där<3. Slutade med att jag och mamma stannade där och åt Tacobuffé med gänget. Mumsigt.
*Hem, gjorde så många mattetal jag kunde, resten klarade jag inte av.
*private practise - nya serien på 4an, med addison från greys. Verkar helt okej.

Ursäkta punktformen på bloggen idag, orkar inte skriva ordentligt.

Ha de fint folk
Pussciao.*


 
ingenting har ändrats men ändå allt


.

image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0