casablanca

Todiloo

Värsta dagen i veckan är avklarad och jag är på fruktansvärt bra humör. Skolan var rätt seg, men efter skolan väntade te och nagelfixning hos malin vilket var mys. Nu sitter jag här med mina fiina naglar och är helnöjd. När vi gick från malin var det nästan en timme till majas buss gick så vi satte oss en stund på Casablanca, delade en pizza och drack lite kaffe. Jag skulle egentligen pluggat men vi fastnade där i några timmar så så mycket plugg blev det inte.  Tur har jag också, vill inte ta ut något i förskott så jag tänker inte skriva det här men, blir det som jag vill blir det bra. Nu ska jag plugga lite, kolla scrubs och sen blir det hopp i säng. Undrar om jag kan sova efter allt kaffe jag har druckit?

Vad tycks om naglarna?
image25



"Du är glad och elegant, du är laktosintolerant" - Björn Gustavsson <3

Natti natt, Pussciao:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0