11/2 Tisdag. 20.52

Jag säger bara HAHA åt mitt matteprov, det gick piss å dåligt och jag vet inte. Svårt var det iallafall. Gick hem efter provet för jag har blivit Überförkyld (+ att jag va tvungen att läsa Arn) blev dock inte mycket läst utan jag sov istället. Sen va jag tvungen att cykla till stan för att gå till optikern. Synen va samma som innan men han skällde lite på mig och tyckte jag borde skaffa ett par glasögon nu att ha som reserv. Efter det fick det bli en sväng till Anna för att planera morgondagens idrottslektion. Nu sitter jag iallafall här med min Arnbok, har bara 200 sidor kvar som måste läsas ikväll, hjälp! Valen inför trean skull med varit inlämnade idag men det hade jag glömt, eller förträngt kanske eftersom jag alltid skjuter upp sådana svåra beslut. Men nu är det valt, Matte E och ev F, Engelska C och pedagogiskt ledarskap. Kanske blir Biologi B med. Nu ska jag fortsätta med min "älskade bok" och försöka låta bli att hosta sönder. Förresten ringde Linda innan och berättade om sina stefilikocker som doktorn hade ringt och sagt att hon hade. Hon kan till med få en sjukdom att låta jättekul och hon kan fan alltid pigga upp en. Vad hade man gjort utan henne på träningarna?


I´m not good at this, but I´m trying. Okey?

Pussciao :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0