För att min lillebror är bäst i världen.

Just nu är jag så sinnessjukt jävla förbannad. Den jävlen som slog min lillebror igårkväll borde ha stryk. Moget av en artonåring att slå en fjortonåring utan anledning. Han klarade sig som tur va med två bulor i pannan så det var inga allvarliga skador men det spelar ingen roll han är fortfarande slagen. Hoppa på en liten killes cykel som han inte ens känner, sen när han inte orkar cykla med honom därbak hoppar han av försöker ta hans pengar och sen slår honom i pannan.  Jag vet att han inte är skadad och att jag inte borde vara så arg, Oliver är inte ens särskilt arg. Men han är min lillebror så jag tycker faktiskt jag har rätt att vara arg. Gah.

Kommentarer
Postat av: saja

fan vad sinnes stört! blir förbannad

2008-08-07 @ 21:05:10
URL: http://mrssaja.blogg.se/
Postat av: maja

är fortfarande rykande arg! golfklubborna ska fram!

2008-08-07 @ 21:42:10
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0