Even the stars refuse to shine

Jag hade glömt bort lunarstorm, men så sent som förra sommaren var det där jag skrev min blogg. Så när jag kom på det var jag tvungen att gå in och läsa. Förra sommaren handlade mycket om dig, jag kommer ihåg hur mycket jag ville ha dig då och tillsist började vi träffas. Jag var sjukt glad och det var fina tider även om det inte höll så länge.  Lite längre bak i bloggen våren 07, då handlade allt om en annan person. Jag hade skrivit längst ner i en blogg. "Som om tiga vore guld. Fegtfegtfegt"  Samma citat passar fortfarande på dig, och ett annat med. En gång är ingen gång, två gånger är två gånger för mycket.. Detta är gamla saker nu, men när man läser sina gamla blogginlägg kommer man ihåg exakt hur man kände sig när man skrev dem.
Precis efter skolan började fick Saja mig att skaffa denna bloggen, och allt som hänt sen dess finns inte på lunar, utan här. Det är kul att gå tillbaka och läsa allt gammalt, vad som gjorde en glad och ledsen osv. Jag har tänkt tusen gånger att jag borde ha en dagbok. Men varje gång jag börjat med det, har jag slutat lika snabbt. Här är jag trots allt rätt duktig på att skriva. Även om jag inte kan skriva allt vad jag känner här så kan jag läsa mellan mina egna rader och minnas allt som inte står här ändå.

Något annat jag fann i min gamla lunarblogg var hur mycket jag lyssnade på the all american rejects då.
we could leave this town and run forever, just den biten är fortfarande så bra. Jag vill på ett sätt lämna Hässlehåla nununu. Men samtidigt inte. Jag hade saknat alla så mycket då.

Det roligaste jag hittade var nog: FY FAN FÖR FLÄSK VAD VI ÄR FETA ! Mitt och elins uttryck efter vår cykelutflykt mitt i natten till vankiva. Det var ett äventyr vill jag lova.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så jävla sant Elin! Jag kan också gå tillbaka och läsa min blogg och bara tänka och komma ihåg exakt den känslan man hade! Syns om en vecka babeeee... -puss hanna

2008-08-12 @ 02:01:58
URL: http://hannusis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0