Skolfoto

Jag pallade inte skriva någon blogg igår, hemskt ledsen men jag var så himla förbannad. Vi behöver inte ta upp varför här men det har med gympan att göra. Tessan va här en sväng igår iaf och vi ringde runt till alla våra gymnaster. Duktiga tränare är vi. Idag har varit en rätt chill dag, började tio med form, sen hade vi religion efter lunch och slutade tjugo över ett. Tyvärr skulle vi ta skolfoto tjugo över tre så vi fick vara kvar två timmar i skolan. Dock så samlades nästan hela klassen i cafeterian och följde Holms höjdhoppsfinal med spänning. Det var rätt mys och gott för skarp bjöd på fika mumsmums, tyvärr blev det inte bättre än fjärdeplats för holm. Sen gick vi upp och var oerhört vackra på skolfotot. Hoppas jag INTE gör en grimas eller ser tjock ut som förra året. Nu ska jag följa med far och bror till Höör, oliver ska träna hockey å jag å maja ska powerwalka en sväng där tror jag. Idag har jag fixat de sista sakerna inför resan, solkräm, fått en ny lins för den som gick sönder å så där. Köpte en muchosnyggo ögonskugga med som blir supernice när man fått lite färg. Loovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0