Puss på mamma och pappa.

Toodelo sista sommarlovsdagen. Usch vad hemskt det känns. Men det känns som man ändå gått hela denna veckan och väntat på och fasat för att skolan ska börja, så nu när det är imorgon är man lite beredd iallafall. Äntligen har vi lyckats få tag i var och när vi börjar. Kan vara en fördel. (Y) Mitt schema som jag ändå var rätt nöjd med har ändrats, inte tiderna men nu har jag två lektioner på samma tid. Fråga mig inte hur det ska funka? Dessutom har jag fått två lärare jag inte vill ha istället för Eva. Not fun.  Aja, de får bli som det blir. Igår va jag i malmö, skulle lämna tillbaka jackan men beslöt mig för att behålla den. Köpte två nya saker, en tubtop och en body. Jag som aaaaldrig skulle köpa en body. OOps.När jag kom hem övningskörde jag lite med mamsi, och sen körde jag ut till Tormestorp. Höhö. Duktig Elin. Jag och maja gjorde inget vettigt på hela kvällen men de va mys ändå. Idag tänkte vi vara vettigamen sen kom ösregnet, då blev det borat och OS istället. Nu ska jag städa och snart träna. Hjälp de va evigheter sen.

Min mamma och pappa är bäst i hela världen, yey. Jag fick resan!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0