It´s a boy girl thing

dagen igår var inte särskilt roande. Ska jag vara ärlig var jag så rastlös att jag städade mitt rum. Då är det illa, men mamma blev glad. Vid halv sju mötte jag en nyklippt majsan på stan för att gå till hemmakväll. Det blev två filmer 27 dresses och He´s the girl, två påsar godis och en cocelicola. Filmerna var bra, en hunk i varje. Mums. Jag gillade hunken i den första bäst medans maja tog nummer två. Fast majsans hade smilgropar, det är fiint. Ja iallafall så kom anna och såg den första filmen med oss. Tyvärr missade hon chokladpuddingen. Jag nämnde i förra in lägget att jag bara ville kränga, (skulle väl vilja kalla det något slags tröstätning för att skolan börjar) och kolla film och exakt så blev min kväll. Mycket bra.
Idag så blir det Malmö en sväng. Måste bestämma mig om jag ska behålla jackan eller lämna tillbaka den. mycket svårt beslut fäktiskt, 

Jag har fått  mitt schema för hösten. Varannan torsdag har jag en håla på tre timmar innan sista lektionen. + Att pedagogiskt ledarskap ligger efter skolan så varje ( eller varannan)  måndag går jag till kl 6. Dessutom har jag valt att läsa historia men det ligger på onsdagar mellan kvart i fyra och kvart i sex. Härligt när man slutar tjugo i två. Dessutom så har jag träning mellan fem och åtta. Jag har ingen aning hur jag ska få ihop allt detta. Av någon anledning vill inte schemat läggas upp här. Så är ni väldigt intresserade av att se det så kan ni se det på bdb.http://nejlika.bilddagboken.se
Jag tror jag har en liten sugar hang over om man nu kan ha det.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0