And we gonna make you lose your mind....

..Everybody just have a good good good time!


Helgen har varit riktigt bra.
Dock blev den inte alls som planerat!
Det var meningen att jag skulle ha en lugn och vit helg.
TSS, rastlösheten tog över och det blev en dubbel denna helgen med.
I fredags blev det några sena öl med My och sen ett jäkla shakande på Harrys.
Cyklade hem när det började ljusna, kändes att det snart är sommar!
Det var en störd kväll, men galet kul!
Igår var det högtidskrock i Ignaberga och förfest hos Pontus.
trevligt även det, dock var jag faktiskt lite sliten sen i fredags och det blev sängen något tidigare.

Dessutom har jag hunnit med att nästan dö på inlines med Linda, sett alla de tre första piratesfilmerna i rad med lillebror och promenerat i ösregnet med My!
 Bra helg, mycket bra helg!


Dessutom är det ju Morsdag idag!
Min mamma är världens bästa Mami!
I love you♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Detsamma:)) Ma

2011-05-30 @ 16:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0