Få ett jobb - Check!

1.Jag har fått jobb!!!!!
Börjar på måndag, hej autoliv och montering!

haha och jag som sa att jag aldrig i hela mitt liv skulle tillbaka dit,
nöden har ingen lag, jag är pank och det är svinbra pengar!
(dessutom får jag fyra veckors ledigt i sommar om jag vill)
såå jag ska inte klaga, alls faktiskt!

2.Snart ska jag ringa annabanana och höra hennes underbara stämma för första gången på 4 månader!
Det är sjuuukt!
Efter det kommer peddi hit, vi ska kolla Chalet Girl.
Det känns så sjukt att se alla sina vänner från St anton som statister,
och alla platser vi brukade hänga på, i en film med så pass kända skådespelare
(och att jag faktiskt är med på brädan några sekunder)
Moooviestaaar!

3.Idag när det är sol så känns det så himla mycket lättare att vara tillbaka i Sweden.
Svensk sommar är ju faktiskt typ det finaste som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0