stranddagar, kanguruhs och rugby

har kommer en jakla upprabbling pa vad vi har gjort den senaste tiden
det har varit ont om bloggtid.

sen sist har vi varit pa sydney zoo och sett vara forsta kanguruhsar!
jag och peda har traffat brendan och luca,
vi var pa en jattehaftig bar mellan bron och operahuset
och sen gick vi vidare till en rooftop-bar med underbar utsikt over staden och operahuset.
dar var sa fint sa vi bestamde oss for att stanna och kaka middag!
Vi har dessutom bokat in var forsta surflektion pa sondag
bra med gratis surflarare(!!) dessutom far vi besoka de vackra northern beaches!
vi har varit pa surferbeachen manly, daar var saa himla fint!
och tyvarr har det blivit lite mer shopping,  gar inte att lata bli!!!!

dessutom har vi varit pa en snurrande bar med utsikt over hela sydney
och efter det blev det utgang pa en brasiliansk kvall

igar var vi pa rugbygame roosters - rabbitohs
russel crowe som ager ena laget satt 25 meter ifran oss
det var riktigt kul att fa uppleva atmosfaren och hetsen pa en san match
antoine och hans vanner var galna!
ratt lag vann!
efter det blev det forfest har hemma innan vi gick vidare ut och skakade rumpa
idag har vi bakischillat pa cape cove, supermysig liten strand
ikvall ska vi ut och ata eftersom det ar var sista kvall och sen blir det lite dans
brendan hamtar mig och peddi klockan 07.00 imorgonbitti for surfing, sweet as

klockan 20.00 imorgon lamnar vi sydney for melbourne
dar emellan har vi en 12 timmars bussresa

jag vet att det ar jattetrakigt utan bilder
men det har varit for ont om tid och jag hoppas jag kan lagga upp lite bilder har snart
sa lange hanvisar jag till my anderssons eller malin lindskogs facebook.
dar ar bilder i massor

PUSSOCHKRAM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0