SURFING

ahhh idag har jag surfat for forsta gangen
det var aaaskul!!!
skrackblandad fortjusning dock eftersom vagorna var ratt stora
brendan och luca skulle lara oss
fast ibland tror jag de forsokte doda mig snarare an lara mig haha!
som nar han skickade ivag mig pa asstora vagor
paddle eliiiiin paaaaaaddle
sen slog jag tvahundra volter och bradan for i luften
" oh she could have died in that wawe"
MEN KUL VAR DET och jag ar redan taggade for nasta gang
hoppas dock pa lite mindre vagor sa man kan resa sig upp

efter surfingen chillade vi lite pa stranden innan vi akte hem till Luca for lunch
vilket underbart hus och varldens sotaste familj

surfing pics























utsikten fran lucas balkong dar vi at lunch var stunning!

Kommentarer
Postat av: Marie

Mmmmm.....ser härligt ut - volter i gymnastikhallen är kanske lättare att kontrollera..:)

Massor med kramar!

2011-03-14 @ 11:06:45
Postat av: elin

dessa var nog sa okontrollerade de kunde bli! haha

2011-03-14 @ 11:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0