Loud

Rihanna i fredags var brabra
vara platser fran borjan var alldeles for langt i fran
men jag och mysan kampade for livet for att fixa in oss framfor scenen
och lyckades,  "with a smile and a please"
saaa vi fick sta mitt i oset, det var paaaarty!
Utgang efterat med en jaaaakla massa dans med blivande moviestars
woop woop

igar traffade vi pedas old classmate
barbeque pa hotelltaket
det var mardi gras parad har igar
vi missade paraden men sag alla utkladda folk sen nar vi gick ut
det kandes som hela sydney var ute och rojde inatt
att fa taxi hem fanns inte pa kartan
utelivet har ar gryyyymt!

Idag har vi varit pa marknad och sovit nagra timmar pa bondi beach
nasta vecka ska vi dra ner pa shoppingen och turista lite mer,
har vi pengar kvar i slutet av veckan blir det LATT mer shopping.
alskar modet och kladerna har.
Rugbymatch, zoo, botaniska tradgarden, operahuset, harbor bridge, blue mountains oxh traffa brendan och luca ar nagra av grejerna som star pa schemat for nasta vecka.
jag ar astrott efter en hard helg och orkar inte lagga upp nagra bilder just nu
kommer snart forhoppnigsvis.

PUSS

Kommentarer
Postat av: helena

Vilken upplevelse.. jag kan se dig o mysan kämpa sig fram som galningar för att stå först;)vilket tempo ni har men ni är ju unga kram på er

2011-03-07 @ 15:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0