studenthelg

varför går heeeelgen så himla snabbt?
imorgon är det dags för autoliv igen.. woohoo!

å andra sidan har helgen varit riktigt jäkla bra!
I fredags firade jag två av mina finaste vänners student, god mat, god dricka och utgång!
Igår var jag och shoppade i kristianstad med mamma och lillebror.
På kvällen kom ett helt gäng snygga tjejer hit, vi åt mat, drack vin och skvallrade.
Drog vidare och mötte upp ett helt gäng hässleholmare innan vi åkte till T-baren för att dååånsa!
vi avslutade kvällen hos jb, eller snarare morgonen och det blev sen nattamat och sleepover där.
idag har jag tagit igen något av nattens förlorade sömn, sen har jag sminkat frida inför balen och varit ute på hovdala och kollat mina otroligt vackra vänner gå på röda mattan!

vill egentligen lägga upp bilder, men jag pallar inte hämta kameran.
latast ever.


FÖRRESTEN
jag har köpt hem nytt material till naglar,
vill ni bygga gelenaglar gör jag det för 200 kr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0