Citat från Metro.

Citerar från dagens metro.

 "Bob Dylan, MIa och The Strokes - har du inte biljett till årets peace and love
får du fundera ordentligt för att hitta på något som kan väga upp en bråkdel av ångesten."

STÄMMER SOM FaaaaaSEN!
Ångesten är fasen på topp, det finns inget jag hellre vill i hela världen (TYP) än att vara i borlänge nu.

Men tack och lov har jag vänner som botar min ångest!
I tisdags blev jag riktigt bra underhållen med grillning, allsång (med mumsmåns) och monopol hos håkansson med linkan och linus.
Igår undehöll anna mig med godis och te och idag har linda varit min räddning, vi skulle göra ett fristående. Vi fikade i två timmar och dansade i tio minuter. Bra jobbat av oss, riiiiktigt bra.,

andre hade fixat iordning för kvällen


Monopol och efterrätt!

Kommentarer
Postat av: Linn

jaaa jag har också ångest över det som fasen :) känns som alla är på p and l :/ kul att se dig igår, synd att vi inte kunde snacka något!Jag drar vidare mot jönköping idag, men vi kanske kan ses senare i sommar? kraaam <3

2011-07-03 @ 12:05:12
URL: http://linnsliv.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0