Världens bästa nyhet!

Jag har fått världens bästa nyhet idag
VÄRLDENS bästa nyhet!
är så glad glad glad, glad för din skull!

Har varit och tränat min gullungar idag,
de är så himla flitiga och duktiga.
dessutom vill de verkligen lära sig och det gör det så himla kul!

Nu ikväll har jag och saja bestämt att vi ska starta en egen tidning och bli fett rika.
Sarlin ska den heta, sjuuuuuukt bra namn! Damn vilken bra plan vi har gjort!

Pratade precis med anna med om vad vi ska äta på fredag,
jag har varit sugen på bakad potatis heeela dagen
det först hon säger är att hon vill ha bakad potatis!
Tankeöverföring, jajemeeeen!

NEDRÄKNING!
* TRE dagar kvar på autoliv
* 8 dagar kvar tills vi åker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0