waka waka

Nu är det nio minuter kvar av denna helgen
men ingen söndagsångest idag inte
med tanke på hur jag jobbar finns knappt helgen
allt är rörigt

helgen har iallafall varit riktigt bra
i fredags efter jobbet såg jag film och krängde godis med J
MYS

igår så vart jag först på stan med lillebror
sen blev det lunch och ytterliggare en shoppingsväng med Saja
tur att den damen kommer hem lite då och då iaf
(jag köpte äääntligen en svart långklänning)

på kvällen hade vi kalas för Mami
smörgåstårta äppelpaj, flippa ur och vampyrer suger
sen vare fest med emmy och det gänget
jag gillar dem
waka waka dans, cyklar i diket, ciderkrig och klagande grannar
"Nattamat är fan det bästa som finns, förutom ett par helt nya strumpor"
när det flippade ut och folk började kasta ölburkar vid kvart över tre
bestämde jag mig för att gå hem och nana
vaknade utvilad lagom till lunch

resten av dagen och kvällen har spenderats på Maxi
dubbelt betalt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0