aktivt

har fått mitt schema för nästa vecka nu
tre dagar, deeet räcker aldrig
men hoppas på fler efterhand
ska bli skönt att börja jobba igen iallafall

har tränat på att vara aktiv denna veckan haha
efter tre veckors slappande kan det behövas
i tisdags var det lunch med anna, sjukhustaxi och träning med mina nya barn
igår blev det thaimat och promenad med Linn,
snart flyttar hon till oslo
hon kommer få det awesome!
efter det skulle det bli minigolf med J
men där var stängt så det blev mys och tacos istället. Liiia bra.

idag har jag fikat med My på Chicco
och snart ska jag ner till Infinity för att ctacha up inför hösten
och dessutom blir det lite hejdåsägande till My som åker till barcelona imorgon.
usch alla lämnar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0