Morgonpasset i p3 räddar mina dagar!


igår var jag och fikade hos anis
var så sjukt länge sen jag träffade henne
hon hade fixat mumsig fika till oss, mysmys!

november är som kanske alla vet INTE min favoritmånad
meeen kolla in helgerna framöver, ser väldigt lovande ut

30 oktober halloweenfest
31 oktober tävling med kidsen

5november fest med tjejerna
6november fira linneys 20årsdag
13-14 november träffa st antonare i halmstad/tylösand? + norgebesök
20-21 november hälsa på saja i jönköping
27november malmö
28november tävling med tjejerna (första advent)

dessutom måste jag bara nämna:

Mina nya best friends på jobbet
jag hade inte överlevt dagen utan dem
jag står och skrattar för mig själv vid maskinen när jag jobbar
( undrar vad mina "riktiga" arbetskamrater tror om mig egentligen)
tack gode gud för morgonpasset i P3
Hanna måste vara världens skönaste människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0