10 -10-10 10.10

skäggig helg
älskar när livet är sådär intensivt och det händer massa bra saker
även om det bara är för en helg, 
 och jag älskar när det inte blir som man tänkt sig
utan istället såå himla mycket bättre!

I fredags stack jag och Petra till Rasse och Grahm
macce, hultner och robin joinade senare
'förfest hos rasse
sen bowling,
jag var sämst meeeen hade askul
tillbaka till rasse för mer förfest, mellanfest eller vad fasen man ska kalla det

"när kom du hem förra helgen?
-halv!
-halv vaddå?
-det vet jag inte riktigt, men halv var hon iaf"

sjuk bilfärd iigen, nästa gång ska jag fasen sitta fram!
kvällen som inte skulle innebära utgång
slutade helt oplanerat på harrys
jag och petra ville dååånsa
kvällens höjdpunkt var när vi upptäckte att gurra stod och delade ut gratis pannkakor på torget
vääärldens bästa nattamat
sen stack vi tillbaka och dansade, dansade och dansade
mest flippat som alltid när det är jag och världens bästa peddi
och en kväll på harrys utan förväntningar
var askul!


igår efter att jag jobbat hela dagen, aspigg faktiskt!
såå körde jag och petra till höör och saras place
där var fia, kim, australienaren mats och danne
kulkulkul att se fia och kim igen och trevligt med nytt folk
vi fick sjukt god mat när vi kom fram
spela spel -jag och fia var överens , tårta, musik
grym kväll med bra folk
synd jag lovat vara taxi till mina föräldrar
för när resten av gänget drog ut i malmö efter stroh-shottar enligt stanton-tradition
så körde vi hem i dimman
lillebror hade fest som vi våldgästade lite
sen hämtade jag ett helt gäng dimmiga typer i ett dimmigt vanneberga
SKÄGG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0