snabb update

woooop woooop
jag har fått ett heltidsjobb!!!
ringde i onsdags, fick besked idag börjar på måndag.
SNABBA RYCK!

jag som har varit livärdd för att fastna på Maxi
tycker nu det är fruktansvärt sorgligt att lämna alla fina människor där
men jag behöver pengar till min resa, och det kommer jag få nu!


igår så ville skarpis ha sällskap i kstad
han shoppade en grym present till Kerstin
och var och knäckte nacken

när jag kom hem tillbringade jag och Linda två timmar i Linnes omklädningsrum
fasen vad svårt det var att komma på en uppvärmningsdans till våra tjejer
meen vi lyckades med en bra bit tillslut

efter det kom peddi hit
hon är SJUKT BRA, sjuukt bra!

Nu kommer snart tessan och linda körandes i snövit och hämtar mig
VI SKA TILL LINGVALLEN
(en av jordens bästa platser)
och få hålla på med världens bästa sport GYMNASTIK en hel helg


bye bye

Kommentarer
Postat av: Linda

Det har varit en riktigt bra helg! <3

2010-10-18 @ 17:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0