Project 29

började dagen med en powerwalk
vilken tid dagen började behöver jag ju inte avslöja
project 29 har startat. Nu jävlar!

sen blev det lunch på stan med linney
madrix, macka och te
det var länge sen jag var där, mys!

träning med barnen
de är såå himla duktiga och nu är det snart tävlingar och allt
det ska fasen vinna!

efteråt stannade jag och tränade gymnastik för första gången på över ett år
körde både rondatflickis och hjulning handvolt på tunna mattan
vilka lyckokänslor!! och att det fortfarande sitter är rätt amazing.
hanna kom med dagen kommentar och jag och malin asgarvade så mange ville dela på oss
gött att vi tränare är så bra föredöme för resten av gymnasterna (Y).

st anton powerwalk outfit
project 29 kötta!


och anas söta visningsbild på fb.
studenttider!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0