2 silver och 1 brons

Igår var en sjukt kaosig dag
först försov vi oss
sen blev tåget inställt när vi kom till Lund
ersättningsbussarna kom inte i tid så vi fick ta taxi lund-malmö
väl framme var spamalot riktigt bra, Johan Glans var lysande ( och gay)
efter teatern gick vi ut och åt i malmö
jag och oliver smet hem lite tidigare -ännu mer kaos
tåget var 40 minuter försenat
min mobil dör på tåget
vi kommer på att vi inte har några nycklar
olivers mobil dör
när vi kommer till stationen
han missar sitt tåg till tyringe, och min buss tillbjärnum gick inte'
vi kan inte få tag i någon och vi kommer inte in hemma
wooho fyra timmar ute i kylan, nej tack!
Vi mötte Linda på torget,
hon är en räddande ängel
vi satt och spelade cluedo´och kollade gamla gymnastikuppvisningar till halv 2
sen kunde vi traska hemåt när mami och papi kom med nycklarna.

Idag har jag, Linda och Mariette varit med våra tjejer i Åstorp
det stora laget tävlade med deras svåraste varv någonsin
och de yngre glänste med sina lite lättare varv
alla var otroligt duktiga och jag är en sjukt stolt tränare
Två silver och ett brons blev resultatet
aaaawesome


idag är det äntligen första advent,
alla ljusstakar och julstjärnor tillsammans med snön skapar sagostämning
mys!

spamalot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0